Σχεδόν σε κάθε άρθρο μας αναφερόμαστε στη σημασία της σωστής οργάνωσης μίας μετακόμισης. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε λίγο πιο αναλυτικά το κομμάτι της καθαριότητας…
Αφού, λοιπόν, τα πάντα έχουν τακτοποιηθεί σε κούτες με προορισμό το νέο μας σπίτι, ήρθε η ώρα να φροντίσουμε ώστε το προηγούμενο πλέον -σε λίγες ώρες- σπίτι μας να παραδοθεί όσο το δυνατόν πιο καθαρό στον ιδιοκτήτη. Είναι αυτονόητο πως όσο περισσότερα χέρια σας βοηθήσουν, τόσο πιο γρήγορα θα τελειώσετε. Ας δούμε παρακάτω για αρχή τι θα χρειαστείτε εσείς και βοηθοί σας…
Αρχικά, θα σας διευκολύνει να έχετε όλα αυτά που προαναφέραμε συγκεντρωμένα, ώστε να μη χάνετε χρόνο στο ψάξιμο. Μιας και στη διαδικασία της μετακόμισης πάντα θα υπάρχει μια κούτα μπροστά σας, διαλέγετε μια κατάλληλη σε μέγεθος και γράφετε πάνω “Όχι για μετακόμιση” για να βάλετε όλα τα παραπάνω.
Μην επιχειρήσετε να κάνετε μπαλώματα σε λεκέδες που δημιουργήσατε στα χαλιά του σπιτιού. Το πιθανότερο είναι η κατάσταση να γίνει χειρότερη. Είτε τα χαλιά είναι… πακέτο με το σπίτι, είτε είναι δικά σας, η καλύτερη και πιο αξιόπιστη λύση είναι το καθαριστήριο.
Μην ασχοληθείτε με το καθαρισμό των πατωμάτων και του μπάνιου αν δεν είναι τελευταία μέρα της παραμονής σας στο σπίτι. Είναι τα δύο πιο ευάλωτα στη βρωμιά σημεία μέσα σε ένα σπίτι. Εάν τα καθαρίσετε νωρίτερα, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αναγκαστείτε να το ξανακάνετε.
Σε περίπτωση που καπνίζετε ή έχετε κατοικίδιο το οποίο αφήνει κάποιες οσμές, ρίχνεται στα χαλιά μαγειρική σόδα και μετά από 15 λεπτά σκουπίζεται με ηλεκτρική σκούπα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν χαλιά, ένα καλό καθάρισμα με καθαριστικό δαπέδου και ένας καλός αερισμός του σπιτιού αρκεί.
Καλή επιτυχία!